Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с първа степен на перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да не отварям нова тема ... ще пиша тук.

    Първа степен кога би трябвало да включва? На колко градуса?

    Ам втората?

    става дума за моята 155ца. (2.0 16v)

    При мен перката цъква един милиметър след като мине цифрата 90 на таблото.

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • #32
      И при мен е така
      Доколкото си спомням, първа е на 93, втора на 97, карай смело нема ядове или си сложи датчик от пунто и ще включва на 88
      Video meliora proboque deteriora sequor.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
        И при мен е така
        Доколкото си спомням, първа е на 93, втора на 97, карай смело нема ядове или си сложи датчик от пунто и ще включва на 88

        Кой датчик се сменя че да включва на 88?


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
          Кой датчик се сменя че да включва на 88?
          Тоя на радиатора.
          Къвто искаш от 164,33,Ритмо и тн с една скорост.Само трябва да изолораш реостата.Дори и ГТВ-то с 16 салатовия го карам така.
          Ела ти обЯсна.
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment

          Working...
          X